3/18/2008

Lõngamaania. II peatükk

Täna käisin Raasikul. Ja siia tahaks lisada terve lehekülje kilomeetrikõrguseid OOO'sid, sest et see on kvaliteet omaette. Ma oleksin hea meelega sealt kõik ära tassinud, aga suutsin ennast pidurdada ja piirdusin lõpuks tühise kahe kiloga... kuhu pagan ma kõik need lõngad ära panen? Diivani alla on uut kasti tarvis.
Aga ma jätkan oma lõnganimekirja, sest ma püüan juba mõnda aega saada sellest mingi ülevaate. Ehk see distsiplineerib natuke...
200 g Raasiku Artistic Rainbow











600 g Raasiku valge 3 keeruga
300 g Raasiku valge 2 keeruga
300 g Raasiku tumehall 3 keeruga

250 g Raasiku helesinine 2 keeruga ja 550 g sinist ja valget heiet ei loe, see läheb G. vennakesele kingituseks (iga vabandus on hea, mis?)

2 comments:

Kadri said...

Tohoo, tonti!
See Rainbow on ju, ohoo..., kui ilus :)
/Bubbly/

Anonymous said...

No on jah, seal ongi kõik koletumalt ilusad lõngad-heided. Ma oleks ei tea mis sealt ära tassinud, aga õnneks sai raha otsa.