3/12/2008

Lõngamaania. I peatükk

Mind on haaranud tõeline lõngahullus. Täna käisin Ravelry lehel ja vaatasin sealt pilte Andreast Cascine turul, kes samahästi kui annab ära lõnga (ja ilusat lõnga!) ja närisin küüsi, sest sinna ei saa ma enne kaht nädalat. Ma käisin küll kord turul, jah, aga nagu mul kombeks, VALEL turul (mitte Cascine, vaid Cure), nii et sealt polnud tõesti miskit võtta. Ostsin endale lohutuseks 99 sendi poest terve kuhja igasugu träni, aga kripeldama jäi see turuasi ikkagi. Nii et tagasi tulles on see üks kindel käik.
Tene kindel käik on Filati Campolmi, mis müüb taas kord fantastilisi lõngu ja mida ma olen kord kaugelt näinud, aga siis oli see kinni.
Kolmas asi, mille ma võtan ette järgmisel nädalal, on minek Raasikule. Mul on seal isegi heie ja lõng kokku lepitud, sest ma tahan A. & A. uue lapse jaoks teha koti ja beebiteki. Helesinised, kuna nad saavad juba teise poisslapse. Ka enne G. sündimist oli mul plaanis midagi nikerdada ja terve suur hulk lappe sai ka valmis, aga kokkuheegeldajat minust tol hetkel ei olnud. Nii et lähen uue eksemplariga uuele katsele.
Täna jõudsid kohale minu Inglismaalt tellitud Hunters of Brera kaamelivärvi lõngad, millest ma hakkan tegema Mani di Fata põikipidi pulloveri ja mis on sellised
Ja siis ootan ma kannatamatult oma kahte kašmiirlõnga, mis peaksid väga siva tulema, kuna tulevad ju ometigi samast riigist...

Esimene on sokilõng, aga ma sokke vist ei raatsi sellest teha. Pigem teen midagi hästi ilusat, sooja ja pehmet, näiteks järjekordse lühikeste varrukatega kampsuni. See on ka üks viimase aja hullusi, mul on neid juba kolm tükki "soolas": punane juugendmustriga, mida ma praegu koon, mainitud kaamelikarva ja lisaks sellele Vogue Knttingu Capecho. Millel on pealgi free tutorial.

No comments: