4/01/2008

Mystic Light KAL

Ma ei suutnud kauem kannatada, et oranž lõng postkontorist ära tuua, ja hakkasin eile oma lilla lõngaga kuduma. Tulemus on hämmastav. Ma ei teadnudki, et mulle lilla nii väga meeldib - rääkimata sellest, et oi kui pehme see on ja kui hea soe sall võib tulla... Muster on fantastiline, sest isegi mina saan sellega hakkama, ehkki tegu on mu esimese pitssalliga üleüldse. Pits on see muidugi väikeste reservatsioonidega, kuna ma võtsin lõnga topelt ja sestap jätab kogu kaadervärk päris toeka mulje, ent natuuris on see siiski üpris õhuline. Aga anyway, mulle enesele ta meeldib - ja see on ju põhiline, mis?
Pildistada on sellist lillat muidugi suhteliselt võimatu, aga tegu on kannikesevärvi lõngaga. Või iirisevärvi. Alumine pilt tundub eriti "kampsunlik", aga sall pole siiski sugugi nii rohmakas, nagu sealt paistab.
Täna õhtul/öösel loodan esimese osa valmis saada, kuna ma harutasin vahepeal pool sellest üles (et ikka iseendale truuks jääda), sest et täna rõdul päikese käes kududes hajus tähelepanu päris korralikult ning sestap hakkasid ühe poole palmikud korraga keerama sinna, kuhu NEMAD tahtsid. Aga ma märkasin seda alles kümme rida hiljem.
Ja kes mõtles välja silmustemärkijad? Tahaksin sellele isikule isiklikult tänu avaldada, kuna tegu oli geeniusega, kelle poole kõik pitsikudujad iga päev viis korda palvetama peaksid.




No comments: