6/29/2008

Misery Meadows?

Et ei tekiks arusaamatusi, ütlen kohe ära, et mulle hirmsasti meeldib Anna Dalvi Müstiline Aas. Nii et mustris eneses pole midagi kurbloolist. Kurblooline on lihtsalt see, et ma kudusin valmis esimese osa
(ühekordne Cashwool, valged pärlid) ja harutasin siis üles, kuna algus oli väga kribu (pildil proovilapp).
Ja siis kudusin uuesti
ja harutasin siis üles, kuna puuvillane ei meeldinud mulle.
Ja siis kudusin uuesti ja harutasin uuesti, sest ma ei vaja keeruka lillemustriga salli (kahekordne Cashwool, pärliteta).
Nii et ma koon seda praegu neljandat korda, paksust villasest lõngast ja suurte varrastega (vähemalt minu jaoks on 3,5 suur) ja olen seekord päris rahul.
Lõng on 4 keeruga Filati Campolmi imelisest vikerkaarevärvilisest kuhjast (võtaks sealt kohe kümnete kilodega). Käsil on juba rida 200, nii et seekord vist läheb õnneks.

Lisaks sellele on pooleli Casablanca sall (sinine masinalõng Filati Campolmi, vardad 3,75) ja varsti hakkan VIST kuduma Pearled Romance'i- nimelist imeasja (seal saan lõpuks ära kasutada Enrico imelise Cashwooli). Mis ma kõigi nende sallidega küll peale hakkan, seda ma ei tea. Aga no eks siis jõulukingitused ole sel aastal hooleta...
*
First af all, I LOVE Anna Dalvi's pattern for Mystic Meadows. The pattern itself is very far from beinga "misery" - I just have unraveled it 3 times already. But now I have changed yarn and am happy at last.
I also began a stole called Casablanca and will start soon a very beautiful Pearled Romance.

1 comment:

Muhv said...

ma avastasin eile ravelrys kui imekena muster see on! paraku on mul küll müstilised tuled ja veed, aga miskipärast olen maha maganud selle aasaga ühinemise. loodetavasti tuleb see muster tal ka müüki kunagi, mulle nii meeldivad need lilled seal salliotstes!
sulle tuleks miski orden anda ülesnäidatud vapruse eest neljandat korda sama asja kududa (mina üle kahe korra vist ei suudaks) :)